fredag, oktober 17, 2008

Strikkekafè.

I går kveld var jeg på strikkekafè. Og når man er ute i god tid, og Kilden (byens garnhimmel) ligger vegg-i vegg med lokalene hvor strikkekafèen arrangeres....ja, da går det sånn. Jeg falt pladask for disse små yndighetene. Regia softy har jeg aldri vært borti før og jeg klarte bare ikke å stå i mot. Nøstene er så myke, og jeg klarer nesten ikke å vente med å sette pinnene i dem. Og jeg begynner å gå tom for bomullsgarn, så 3 nøster Anchor Magicline fikk også være med. De skal bli til vaskekluter. Fint strikketøy å ha med på forelesninger.... ingen telling og tankevirksomhet omkring.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Innom med en god helg klem :)

Vims sa...

Innom for å ønske deg en flott søndag...Masse flott garn du har kjøpt...Det der Regia softy ser bra digg ut..søstra min kjøpte å dette garnet på kilden, fore å strikke genser..men hun er usikker på maskeant å slikt..siden damen i kassen ikke ante noe om garnet. Har du noe peiling kanskje?

Anonym sa...

Heisann. Ønsker deg ei fin helg :)

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra