mandag, mars 16, 2009

Æææææh....

... Forsettet mitt om å gjøre ferdig to ting...det gikk rett vest, det... Når man vet at man har liggende deeeilig Mirasol Miski- garn og nye fargerike strikkepinner som skriker etter å prøves, så går det sånn som dette:

I stedet for å gjøre ferdig det som venter, har jeg lurt meg til å kose meg med å strikke meg et skjerf av det myyke garnet mitt. Mønsteret fant jeg i marsnummeret av Simply Knitting og det heter Small Lace Rib. De nye fargerike pinnene mine vet jeg imidlertid ikke hva jeg skal synes om...muligens er det bare de tykke pinnene (6 mm), men jeg syntes de kjentes tunge ut. Jeg føler ikke noen umiddelbar trang til å bytte ut mine elskede bambuspinner, i alle fall. Må kanskje prøve pinner i litt tynnere varianter for å oppdage hva som er så spesielt med disse... Eller kanskje jeg ikke skal friste skjebnen mer enn jeg allerede har gjort? Skjerfet er i alle fall tykt, mykt og deilig. Det måler 130 cm og det gikk med 3 hesper. *kose, kjenne og klappe på*

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Du er jamen flittig! Skjerf og sjal på pinnene, og oppskrift på engelsk! Det har ikke jeg tort enda!