onsdag, mars 11, 2009

I dag....

...prioriterer jeg husarbeid. Jeg vasker klær, tørker støv, skifter på sengene, rydder og vasker. Men innimellom må jeg bare snoke litt i hobbyavdelingen. Vesla er invitert i bursdag i ettermiddag, så jeg har laget et kort til ei jente som fyller 7. Motivet er et glansbilde, og kombinert med selvklebende bokstaver, glitterlim og bakgrunn av et slags tynt, gjennomsiktig papir ble det ikke så dumt....

Og innimellom klesvasken maler jeg litt. Disse motivene har jeg tegnet selv.

Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt lei av maling, men jeg skal gjøre meg ferdig med de siste 4 eskene før jeg pakker bort maling og decoupagelim for ei stund. Strikkelysten tar seg opp og jeg har noen nye prosjekter under bearbeiding i hodet. Men først skal jeg gjøre ferdig noen av de påbegynte....Jeg har en tunika som mangler kanter rundt hals og ermehull og noen broderte blomster som pynt. Jeg har ei pute som jeg har 10 riller igjen å strikke, samt sammensying og toving, og jeg har en genser i et ufyselig garn som jeg bare har to halve ermer igjen på.... Disse tre skal gjøres ferdig før jeg begynner på noe nytt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojda som du produserer! Her var det jo masse nytt. Gøy å dekorere esker, og det blir jo fine og personlige gaver også.

Stubbetufsa sa...

Og du henger i, ser jeg! Jeg har en utfordring til deg på bloggen min!